هشتمی ها

توضیحاتی در مورد گوشت بره

سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۱۷ ب.ظ

توضیحاتی در مورد گوشت بره

گوشت بره، گوشت حاصل از یک بره است که گوسفندی است که در اولین سال زندگی خود می‌باشد. گوشت بره به‌عنوان یک گوشت قرمز در نظر گرفته می‌شود، زیرا دارای سطوح بالایی از میوگلوبین، پروتئینی است که در بافت‌های عضلانی حیوانات خاص (مانند گاوها) یافت می‌شود که هنگامی‌که با اکسیژن مواجه می‌شود، قرمز می‌شود. در حال حاضر، درحالی‌که گوشت بره یک گوشت قرمز است، ولی گوشت حاصل از انواع تغذیه‌شده بره توسط علف تازه به‌طورکلی کاملاً سالم و منبع قابل‌اعتمادی از پروتئین هستند. ازلحاظ نوع گوشت لخم، چربی بسیار کمی در این گوشت از نوع مرمری وجود دارد، بنابراین اکثریت آن می‌تواند به‌راحتی از طرف طرفین گوشت بریده شود، که می‌تواند این گوشت را حتی سالم‌تر کند. هنگامی‌که این گوشت استفاده می‌شود، گوسفند دارای طعم ملایم است که از گوشت مرغ یا گوشت گاو بهتر است و عطروطعم خوشایند و دلپذیر این گوشت مخصوصاً هنگام کباب کردن یا پختن، در سراسر جهان موردعلاقه افراد مصرف‌کننده آن است. گوشت بره تنها از گوسفندان جوان به دست آید، اما دو نوع دیگر از انواع گوشت، گوشت Hogget ( گوسفند ۱-۲ ساله) و گوشت گوسفند وجود دارد. Hogget معمولاً از یک گوسفند بین ۱ تا ۲ ساله به دست می‌آید، درحالی‌که گوشت گوسفند از یک گوسفند بالغ به دست می‌آید. عطر و طعم گوشت با بالا رفتن سن گوسفند تشدید می‌شود، اما همچنین سخت‌تر می‌شود، به همین دلیل گوشت بره اغلب برای مصرف ترجیح داده می‌شود.در این مطلب از سایت جسارت در مورد طبع و خواص و مضرات مصرف گوشت بره استرالیایی در بارداری برای زن باردار سرد یا گرم صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

ارزش غذایی گوشت بره

گوشت گوسفند یا گوشت بره به گوشتی گفته می‌شود که از گوسفند اهلی به دست می‌آید. گوشت گوسفند یک ساله گوشت بره و گوشت گوسفند بالای یک سال گوشت هاگست و گوشت بزرگسالان گوشت گوسفند نامیده می‌شود. مجزا از گوشت، بره را گوسفندهای نوجوان نیز توصیف می‌کنند که ممکن نیست به عنوان گوشت بره از گوسفندهای نوجوان استفاده شود. این گوشت از نظر علم تغذیه یک منبع بسیار غنی از مواد معدنی، از جمله آهن، روی، کلسیم، سلنیوم، پتاسیم، مس و منیزیم و همچنین ویتامین‌های مختلف گروه B است. ۴ اونس از گوشت بره شامل حدود ۲۸ گرم پروتئین است، اما تقریباً ۲/۳ از چربی اشباع موردنیاز روزانه شما را نیز تأمین می‌کند، به‌طوری‌که در هنگام مصرف گوشت بره پرهیز از زیاده‌روی و مصرف متعادل این گوشت توصیه می‌شود. همان ۴ اونس از این گوشت حاوی بیش از ۳۳۰ کالری است. علاوه بر چربی‌های اشباع‌شده، گوشت بره دارای برخی از چربی‌های غیراشباع نیز است.

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

  • زیور زارعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی